Caiet de sarcini – servicii de vizibilitate pentru proiectul „Angajament civic pentru împuternicirea tinerilor și a femeilor”

Context: 

Începând cu 1 octombrie 2024, cu susținerea financiară a Uniunii Europene și cofinanțarea din partea Suediei, Fundația Est-Europeană în parteneriat cu Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare, Consiliul Național al Tineretului din Moldova, Organizația Necomercială Agenția Regională de Dezvoltare din Tiraspol implementează proiectul „Angajament civic pentru împuternicirea tinerilor și a femeilor". Proiectul, cu durata de 36 de luni, urmărește să sporească participarea organizațiilor societății civile în proiectarea, implementarea și monitorizarea negocierilor și politicilor de aderare la UE legate de egalitatea de gen și incluziunea tinerilor la nivel național și regional. 

Rezultatele anticipate ale proiectului: 

  1. Oportunități sporite de monitorizare și dialog politic între organizațiile societății civile și autoritățile publice relevante cu privire la problemele de egalitate de gen și incluziunea tinerilor;
  2. Capacități sporite ale organizațiilor societății civile pentru femei și tineret în conceperea și dezvoltarea strategiilor de advocacy, angajamentul grupului electoral și analizele politicilor publice;
  3. Mobilizarea sporită a asociațiilor de femei și tineri în implementarea instrumentelor de responsabilitate socială, a planurilor de implicare a comunității și a inițiativelor de partajare a cunoștințelor.

Obiectivul prezentului caiet de sarcini: 

Pentru buna desfășurare a proiectului, Fundația Est-Europeană intenționează să angajeze o organizație/companie care va asigura vizibilitatea  proiectului și va comunica despre rezultatele lui. Tipurile de activități sunt: materiale video, ilustrații grafice, texte/articole, broșură electronică, interviuri cu beneficiarii proiectului cu ulterioara plasare și difuzare a acestora în mass-media. 

Caietul de sarcini 

Contractantul va elabora oferta conform modelului de mai jos. Perioada prestării serviciilor este ianuarie 2026 – septembrie 2027. Contractantul va fi responsabil de realizarea sarcinilor de mai jos: 

Produse și servicii 

Cantitatea 

Detalii referitor la diseminare, plasare produse 

Prețul în EURO per unitate, fără TVA 

Suma totală 

Termenul orientativ de livrare 

Plan de postări 

1 

 

 

 

La începutul colaborării 

Elaborarea știrilor și articolelor (în limba română și rusă) despre beneficiarii de granturi și plasarea lor pe rețelele de socializare (eef.md, Facebook,) 

 
56⃰⃰ 
 

 

 

 

Pe parcursul întregii perioade de implementare a proiectului  

Plasare pe portaluri online (Agora.md, Diez.md, Youth.md, Unimedia.md) 

56 

 

 

 

Pe parcursul întregii perioade de implementare a proiectului 

Elaborarea foto de însoțire a știrilor/comunicatelor sus-menționate (cu logo) 

280 

 (10 foto per 28 de granturi) 

 

 

 

Pe parcursul întregii perioade de implementare a proiectului  

Realizarea interviurilor video (1 min) cu beneficiarii de granturi și difuzarea acestora pe rețelele de socializare (TikTok, Facebook, Instagram, YouTube) 

30  
25+3+2 CIN 

 

 

 

Pe parcursul întregii perioade de implementare a proiectului  

Elaborarea și difuzarea pe rețelele de socializare a ilustrațiilor grafice și plasarea pe rețelele de socializare etc. 

29 
25+3+1 

 

 

 

Pe parcursul întregii perioade de implementare a proiectului 

Bannere digitale cu beneficiarii proiectului și plasarea pe cel puțin un portal 

28 

25+3 

 

 

 

Pe parcursul întregii perioade de implementare a proiectului  

Broșură electronică  

(RO/RU) ilustrată cu prezentarea proiectelor finanțate sau a istoriilor de succes (aproximativ 30 de pagini): elaborarea textelor, selectarea fotografiilor și aranjarea în pagină) 

1 

 

 

 

Finalul proiectului 

   

            

Conferința finală (moderator, foto, video reel, video reportaj) + 1-2 postări sponsorizate 

1 

 

 

 

Finalul proiectului 

                         

Notă: Cifrele din tabelul de mai sus, marcate cu asterisc, sunt estimative. Compania care depune dosarul poate propune  un alt număr de produse pe care îl consideră realizabil și fezabil. Restul produselor trebuie să fie livrate în cantitatea indicată. 

Nota Bene: Organizația/Compania candidată urmează să stabilească numărul final de produse, numărul final de difuzări și planul de lucru în funcție de bugetul disponibil și să ofere un raport optim preț/calitate/cantitate. În tabel, sau în note atașate la tabel,  se vor include și detalii referitor la rețelele de distribuție/plasare a produsului, numărul de plasări etc. 

Bugetul disponibil pentru prezentul contract este de 35.000 Euro pentru 21 de luni (ianuarie 2026 – septembrie 2027). 

Important! 

Materialele produse în cadrul proiectului (texte, materiale video, pliante, ilustrații grafice, comunicate media, etc.) vor fi în limbile română și rusă. Alegerea limbii va fi coordonată cu Fundația Est-Europeană în fiecare caz aparte. Serviciile vor fi prestate în etape pe parcursul perioadei de implementare a proiectului (ianuarie 2026 – septembrie 2027) conform planului de activități al proiectului, coordonând etapele cu Fundația Est-Europeană.  

Aspecte organizaționale  

Contractantul va lucra sub supravegherea directă a Coordonatorului de proiect. Contractantul va lucra în afara oficiului FEE și va participa la toate ședințele legate de realizarea sarcinilor. Structura și conținutul documentelor menționate mai sus vor fi elaborate reieșind din cerințele FEE și ale proiectului. Toate materialele vor fi aprobate de  FEE, înainte de a fi făcute publice. Contractantul va face copii ale produselor, care vor fi colectate într-un dosar, și prezentate la FEE înainte de finalizarea contractului. De asemenea, vor fi prezentate Rapoarte anuale (2) despre impactul campaniei (capturi de ecran cu publicații, numărul afișărilor, vizualizărilor pe rețele de socializare, etc). 

Candidații eligibili 

Entitățile eligibile pentru a participa la acest concurs sunt organizațiile/companiile specializate în prestarea de servicii solicitate. Candidații trebuie să demonstreze experiența anterioară în domeniu.   

Cerințe față de oferta financiară 

Contractantul va elabora o ofertă financiară detaliată, cu indicarea costurilor pentru fiecare produs/serviciu per unitate. Companiile candidate vor include lista de potențiale activități, numărul minim de vizualizări pe care îl vor putea asigura, dar și impactul așteptat. 

Cerințe specifice față de candidați 

  • Experiență de lucru în elaborarea și realizarea campaniilor de comunicare;  
  • Experiență de lucru cu mass-media, inclusiv online;  
  • Cel puțin doi ani de experiență în domeniul comunicării, inclusiv în elaborarea materialelor de comunicare, campaniilor, etc.; 
  • Abilitatea de a lucra în termeni de timp restrânși;  
  • Experiența pozitivă de lucru cu organizații internaționale este un avantaj. 

Dosarul trebuie să conțină următoarele 

  • Oferta tehnică, care va descrie viziunea companiei referitoare la produsele de  comunicare și instrumentele de promovare propuse;  
  • Termene de livrare a produselor/serviciilor; 
  • Ofertă financiară detaliată, cu indicarea costurilor pentru toate serviciile propuse și cu numărul minim de vizualizări/vizionări asigurat; oferta comercială va include prețul fără TVA. 
  • CV-ul companiei și alte documente care vor demonstra experiența în domeniu;  
  • Lista clienților anteriori și a produselor relevante realizate.  

Criterii de selecție a ofertelor 

FEE va selecta organizația/compania în baza ofertei complete transmise până la termenul indicat. 

Criteriile de selecție vor include următoarele:  

  • 20% - Experiența organizației/companiei în domeniile relevante cererii de ofertă;  
  • 30% - Complexitatea ofertei/produselor propuse;  
  • 10% - Originalitatea în realizarea produselor de comunicare;  
  • 40% - Raportul preț-calitate-cantitate servicii. 

Depunerea dosarului 

Vă rugăm să prezentați materialele solicitate conform prezentului Caiet de sarcini până la data de 15 septembrie, 2025 inclusiv. 

Dosarul va fi expediat electronic, la adresa de email: concurs@eef.md cu textul:  ”Campanie de comunicare_Inițiativă Civică” în linia de subiect. Vă rugăm să transmiteți ofertele semnate de către persoanele autorizate.  

Doar organizațiile/companiile selectate vor fi contactate. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate. 

Cererile de informații adiționale sau clarificări privind acest concurs pot fi adresate în scris la adresa electronică: concurs@eef.md cu mențiunea ” Întrebări campanie de comunicare _Inițiativă Civică”  în linia de subiect până la data de 29 august, 2025. 

Documete atașate

ToR_vizibilitate

Fișier .PDF , 201.5 KB
Vizualizează
Distribuie